perjantai 19. maaliskuuta 2010

these boots are made for walking

Olen saapas-ihminen.
Mielestäni saappaita ei voi koskaan olla liikaa.
Mielestäni paikkaan kuin paikkaan voi mennä saappaissa, jos saappaat on valittu oikein.

Noh. Olen jo pitkään hakenut sopivia kaupunki-saappaita. Yksivärisiä, siistejä, mielellään mustia tai valkoisia, joissa on neulottu tekstiilikaulus. Olen hakenut ko saappaita nettikaupoista ja muualta. Ja etsinyt saappaita tuunausmielessäkin, jos löytyisi sopivat joihin itse voisi kutoa varren.

Kunnes eilen. 20:45 paikallisessa Prismassa tapasin uudet kurasään kaverini. Alennuksesta. VAIN minun kokoani. Tuntuvat sukalta jalassa. Voih!
Ja mukaan lähtivät :)


Mustat Viking:t (15€!!!!!!)
<3>
Ja tällaisia löytyy jo kotieteisestä:


raidalliset söpöilysaappaat, joilla aiemmin kuljin myös kaupungilla, mutta ovat jo niin lohjenneet sivuilta, ettei enää kertaa pitää kuin kotipuutarha-saappaina.



Näillä punaisilla Nokialaisilla olen tarponut etapin jos toisenkin.
Tyhmänä uuden nurmikon omistajana en kuitenkaan voinut tajuta miten nurmikkoa leikatessa saappaat voivat värjäytyä ja sinne meni se kirkas punaisuus. Nykyisin siis mökki- ja kotipihasaappaat.



Okei. Myönnetään. Ei se saapas-kokoelma vielä niin kovin mahtava ole, mutta jos vaan tietäisitte miten monia saapashankintoja/-tuunauksia mulla on vielä suunnitteilla. Varsinkin kun tuo tuunaus-osia jäi nyt toteutumatta.

Nyt loskasäähän! Kevein saappain!

4 kommenttia:

sari kirjoitti...

mahtava loyto!

ma tuunasin omat (ainoani :) kumisaappaani leikkaamalla varren lyhyeksi (sellaiseksi hai-mittaiseksi) ja kutomalla niihin tollasen varren. fiksumpi olisi ommellut sen varren vaikka t-paitakankaaseen ja liimannut kankaan saappaaseen, tyhmempi kiroilee joka kerta kun kun reuna alkaa irtoamaan ja lisaa liimaa neulokseen...

Jokke kirjoitti...

Siis saapatuunauksia tiedossa, mielenkiintoista!

seijastiina kirjoitti...

Mä olen aina halunnut punaiset saappaat, muttei löydy, ikävää.
Kiva blogi sinulla täällä, viihdyn!

Kikka3 kirjoitti...

Kiitos seijastiina kommentista. Kiva että viihdyt!
Punaiset saappaat ovat kyllä kullan arvoiset. Mun on ihan perus Nokialaiset ;)